Klapa rewizyjna aluminiowa wodoodporna płyta klapy z zatrzaskami sprężynowymi 300x600x12,5 mm KRAL11





towar niedostępny

Opis
Klapa rewizyjna KRAL11 o wymiarach 300x600x12,5 mm umożliwia dostęp do wewnętrznych komponentów, przewodów, elementów sterujących lub urządzeń, tak aby można było je inspekcjonować, konserwować, czy naprawiać. Ramka rewizji wykonana jest z aluminiowych profili. Sama klapa jest z płyty kartonowo gipsowej, można więc swobodnie ją pomalować farbą. Klapa rewizyjna spełni swoją role zarówno na ścianie jak i suficie.
Wykonane z aluminiowych profili oraz wodoodpornej płyty klapy o grubości 12,5 mm, są wyposażone w zatrzaski sprężynowe typu mini-latch, dzięki którym otwieranie i zamykanie skrzydła odbywa się po jego dociśnięciu. Front klapy wykonanej z płyty kartonowo gipsowej, umożliwia pokrycie jej farbą, dzięki czemu otwór rewizyjny dyskretnie wpisuje się w estetykę pomieszczenia. Klapy występują w ponad 20 rozmiarach od 150 x 150 mm aż do 600 x 600 mm.
Klapa nie jest przystosowana do montowania na jej powierzchni płytek ceramicznych.
Zastosowanie
Umożliwiają łatwy dostęp do ściennych i sufitowych otworów rewizyjnych oraz wnęk, w których znajdują się gazomierze, wodomierze, liczniki elektryczne, hydranty domowe, itp. Produkowane w dużych rozmiarach umożliwiają także zabudowę przestrzeni, w których mieszczą się znaczne gabarytowo rozdzielnie, np. rozdzielacze CO. Do klap z serii KRAL zabrania się montażu płytek ceramicznych.
Montaż
• Wykonać otwór w płycie kartonowo gipsowej 12,5mm wielkości montowanej klapy + 5mm (Rys.2).
• Umieścić klapę w otworze, a następnie wypoziomować (Rys.3).
• Przymocować ramkę klapy rewizyjnej przy pomocy wkrętów. Ilość użytych wkrętów powinna być dostosowana do wielkości klapy (Rys.4).
• Wypełnić ubytki na łączeniu klapy z płyta gipsową oraz wyrównać powierzchnię w okolicach wkrętów przy pomocy szpachli budowlanej (Rys.5).
• Po wyschnięciu masy szpachlowej, powierzchnię pokryć farbą (Rys.6).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.